Tenis Stołowy – Regulamin

Regulamin Zajęć Grupowych i Indywidualnych Tenisa Stołowego

1. Organizacja Zajęć Grupowych

1.1. Zajęcia grupowe tenisa stołowego odbywają się regularnie w poniedziałki, wtorki i piątki w godzinach 19:00-20:30. Harmonogram zajęć może ulec zmianie.

1.2. Każda sesja trwa 1 godzinę i 30 minut.

1.3. Liczba uczestników jest ograniczona do liczby dostępnych stołów, zazwyczaj 3-4 stołów, co odpowiada 6-8 osobom. W przypadku większego zainteresowania istnieje możliwość przyjęcia dodatkowych 1-3 osób.

2. Organizacja Zajęć Indywidualnych

2.1. Oferujemy także indywidualne lekcje tenisa stołowego z profesjonalnym trenerem.

2.2. Lekcje indywidualne są dostępne na życzenie i muszą być rezerwowane z wyprzedzeniem.

2.3. Czas trwania lekcji indywidualnych ustalany jest indywidualnie z trenerem.

2.4. Opłaty za lekcje indywidualne są ustalane oddzielnie i zależą od długości i częstotliwości zajęć.

3. Lokalizacja i Wyposażenie

3.1. Zajęcia odbywają się w obiekcie sportowym wyposażonym w prysznice oraz automat z przekąskami i napojami.

4. Rejestracja i Opłaty

4.1. Uczestnicy są zobowiązani do rejestracji na zajęcia grupowe przynajmniej jeden dzień wcześniej.

4.2. Zajęcia grupowe są płatne, a opłaty mają na celu pokrycie kosztów wynajmu obiektu oraz wydatków organizacyjnych.

4.3. Zajęcia indywidualne muszą być rezerwowane i opłacane z wyprzedzeniem, zgodnie z ustalonymi stawkami.

5. Zasady Uczestnictwa

5.1. Każdy uczestnik zobowiązany jest do szanowania innych graczy oraz przestrzegania zasad fair play.

5.2. Preferowane jest noszenie stroju sportowego oraz używanie własnych rakietek do gry. W razie potrzeby istnieje możliwość wypożyczenia rakietki na miejscu bez dodatkowych opłat.

5.3. Uczestnicy powinni przybyć na zajęcia punktualnie, aby zapewnić płynny przebieg zajęć.

6. Postanowienia Końcowe

6.1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu zajęć oraz regulaminu.

6.2. Wszelkie zmiany będą komunikowane uczestnikom z odpowiednim wyprzedzeniem.

6.3. Uczestnictwo w zajęciach oznacza akceptację powyższego regulaminu.

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w zajęciach grupowych oraz indywidualnych tenisa stołowego i życzymy udanej gry!

 

Regulamin Turnieju Tenisa Stołowego

§ 1. Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin określa ogólne zasady, warunki, prawa i obowiązki Uczestników Wydarzeń Fundacji The Polish Modern Music.

Organizator – Fundacja The Polish Modern Music Institute z siedzibą przy ulicy Podłęskiej (Podłęska) 9/98, 30-865 Kraków, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) pod numerem: 0000813308, reprezentowana przez Wasyla Jerenowskiego – Prezesa zarządu Fundacji.

Adres Fundacji: Siedziba – ul. Podłęska 9/98, 30-865 Kraków. Miejsce i Adres wydarzenia: Hala 100-Lecia Ks Cracovia 1906
Centrum Sportu Niepełnosprawnych Al. Marszałka Ferdinanda Focha 40, 30-119
Kraków

Wydarzenie „Turniej tenisa stołowego” organizowany cyklicznie raz na miesiąc. Termin pierwszego wydarzenia 24 stycznia 2025 w Krakowie

Czas trwania wydarzenia 1.5-3 godziny.

Pozostałe dane kontaktowe: adres e-mail: biuro@pmmi.org.pl | www.pmmi.org.pl | tel. +48 576 008 818
Dane do korespondencji – Odbiorca: Fundacja The Polish Modern Music Institute, adres: ul. Podłęska 9/98, 30-865 Kraków

§ 1 Definicje

Słownik pojęć użytych w niniejszym Regulaminie: Ilekroć w dalszej części Regulaminu użyto niżej wymienionych zwrotów pisanych wielką literą, należy je rozumieć w podanym niżej znaczeniu, chyba, że z kontekstu ich użycia wyraźnie wynika inne zastosowanie.

Fundacja – należy przez to rozumieć Fundację The Polish Modern Music z siedzibą w Krakowie

Organizator – należy przez to rozumieć Fundację;

Wydarzenie – szkolenia, warsztaty, konferencje, eventy, spotkania integracyjne itp.
odbywające się w terminie i miejscu wskazanym przez Organizatora;

Uczestnicy wydarzeń – wszystkie osoby, które zarezerwowali miejsce i zakupiły bilet
wejściowy na wydarzenie.

Harmonogram wydarzeń- określony program wydarzeń, umieszczony na stronie fanpage fundacji The Polish Modern Music Institute: https://www.facebook.com/PMMIKrakow – „PMMI Krakow”, w zakładce “Wydarzenia”;

Fanpage – strona internetowa Fundacji, na której Organizator będzie udostępniał informacje na temat wydarzeń;

Potwierdzenie opłaty za udział w turnieju amatorskim – potwierdzenie przelewu, dokument potwierdzający uczestnictwo w Wydarzeniu.

Rodo – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

§ 2. Informacje ogólne

1. Regulamin skierowany jest do wszystkich osób zainteresowanych wzięciem udziału w Wydarzeniu organizowanym przez Fundację.
2. Regulamin jest udostępniony do wydrukowania, pobrania, odtwarzania i utrwalenia przez Uczestnika na stronie Fanpage.
3. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu rejestracji Uczestnika Wydarzenia i wzięcia przez niego udziału w Wydarzeniu.
4. Uczestnik może porozumieć się z Organizatorem za pośrednictwem telefonu 576 008 818 (pn.-pt.), poczty elektronicznej biuro@pmmi.org.pl
5. Uczestnik w przypadku kontaktu telefonicznego ponosi koszty połączenia według stawek wybranego przez niego operatora.
6. Każdy Uczestnik kupując bilet może dołączyć do wydarzenia w okreslonym czasie na podstawie opisu na w/w stronach, zarządzających przez Fundację
6. Uczestnik, biorąc udział w wydarzeniu Akceptuję Regulamin i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych…” przez Fundację The Polish Modern Music z siedzibą w Krakowie ul. Podłęska 9/98, 30-865 Kraków, nadto oświadcza i potwierdza, że: podane dane osobowe są poprawne i zgodne ze stanem faktycznym; podane przez niego dane nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich.

§ 3. Rejestracja i udział w Wydarzeniu

1. W celu wzięcia udziału w Wydarzeniu uczestnik ma obowiązek dokonania rejestracji poprzez zakupienie biletu na portalu sprzedaży biletów,
2. Link do sprzedaży biletów Organizator zamieści na stronie Wydarzenia.
3. Bilet można również nabyć elektronicznie, robiąc przelew na konto bankowe fundacji, blikiem na wskazany nr telefonu przez Organizatora lub w formie gotówki
4. Warunki finansowe i cennik jest sporządzony wcześniej przed wydarzeniem, każdy Uczestnik wydarzenia jest poinformowany. Informacje można znaleźć na stronie fanpage fundacji bądź w opisie wydarzenia.
3. Posiadanie biletu i rezerwacja miejsca, uprawnia do uczestnictwa w Wydarzeniu, a także oznacza wyrażenie zgody na postanowienia niniejszego Regulaminu oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między uczestnikiem a Organizatorem.
4. Organizator zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych lub nieprawdziwych danych osobowych przez Uczestnika podczas rejestracji.

§4. Warunki uczestnictwa

– wiek powyżej 18 lat,
– opłata startowa w wysokości 20,00 zł (przedpłata oraz dla stałych uczestników spotkań
gry w tenis stołówy, organizowany przez Fundację PMMI)
– opłata normalna dla wszystkich – 25,00 zł (w formie przedpłaty)
– opłata startowa w wysokości 30,00 zł (w dniu wydarzenia)

§ 5. Rezygnacja z Wydarzenia

1. Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w wydarzeniu w terminie siedem dni od daty rezerwacji uczestnictwa, nie później jednak niż do dnia rozpoczęcia wydarzenia(nie dotyczy biletów i karnetów w cenie promocyjnej). Rezygnacja uczestnika z udziału w wydarzeniu powinna być dokonana w formie pisemnej, na adres korespondencji Fundacji (ul. Podłęska 9/98, 30-865 Kraków), e-mail: biuro@pmmi.org.pl
2. Uczestnik wydarzenia ma prawo na wymianę biletu z wydarzenia na voucher, który może wykorzystać na dowolne wybrane wydarzenie, w terminie nie późniejszym niż 3 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, z którego rezygnuje. Voucher będzie wystawiony na taką sumę, na jaką Uczestnik zakupił bilet i będzie on ważny przez 60 dni od daty wymiany. Uczestnik powinien na minimum 10 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, na które się decyduje zawiadomić o tym mailowo Organizatora, podając przy tym swoje imię i nazwisko.

§ 6. Dane osobowe

Ochrona danych osobowych:
1.   Uczestnik musi wyrazić zgodę na poddanie się wymogom zawartym w niniejszym
Regulaminie, w tym wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Informujemy, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO): Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane przez Organizatora z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa, które określono w obowiązujących przepisach dotyczących ochrony danych osobowych;
2. Dane osobowe będą archiwizowane przez Sprzedawcę przez trzy lata od dokonania ostatniego zakupu biletu na Wydarzenie;
3. Zgodnie z RODO ( Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wraz ze zmianami ustawy z 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania ogólnego rozporządzenia o ochronie danych ( DzU poz. 730) Uczestnikowi co do zasady, w zależności od korzystania z konkretnych funkcjonalności, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu właściwego dla ochrony danych osobowych, prawo sprzeciwu, prawo dostępu do jego danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych;
4. Administratorem twoich danych Osobowych przechowywanych w Fundacji The Polish Modern Music Institute na wydarzenia w evenea.com jest Fundacja The Polish Modern Music Institute z siedzibą w Krakowie przy ul. Podłęska 9/98, 30-865 Kraków, która prowadzi operację przetwarzania twoich danych Osobowych w sposób odpowiedzialny i bezpieczny, zgodnie z przepisami Unii Europejskiej RODO/GDPR;
5. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie na potrzeby realizacji Wydarzenia oraz umożliwienia Uczestnikowi wzięcia udziału w Wydarzeniu;
6. Uczestnik ma prawo do zakończenia współpracy w każdej chwili, a także prawo do ponownej współpracy. Po okresie pięciu lat lat od udzielenia zgody na przetwarzanie, oraz po wycofaniu zgody na przetwarzanie- dane zostaną automatycznie usunięte.

Ponadto
Organizator zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia z każdym z Uczestników wywiadów, robienia zdjęć i/lub filmowania, używania imion i nazwisk, wizerunku, podobizny lub głosu oraz innych materiałów pochodzących lub związanych z uczestnictwem w Turnieju na potrzeby reklamowe, promocyjne, a także możliwość ich wykorzystania w internecie lub w transmisjach radiowotelewizyjnych oraz na wszelkie inne potrzeby komercyjne z prawem do ich modyfikowania.
3.   Organizator zastrzega sobie prawo do nieodpłatnego wykorzystania wszelkich zdjęć, materiałów filmowych, wywiadów i nagrań dźwiękowych przedstawiających Uczestników oraz wypowiedzi, informacji i pomysłów Uczestników w celu reklamy i
promocji. Tego rodzaju zdjęcia, materiały, wywiady i nagrania mogą być bezpłatnie umieszczone na wybranych nośnikach elektronicznych w katalogach oraz mediach, w tym w telewizji, radiu, gazetach, magazynach, na stronach internetowych i na
wystawach, mogą być wykorzystywane na potrzeby reklamowe, promocyjne oraz do wszelkich innych celów komercyjnych związanych z działalnością prowadzoną przez Organizatora i podmiotów z nim powiązanych.
4.   Uczestnik przyjmuje do wiadomości możliwość zmian, modyfikacji i skrótów związanych z użyciem imienia, wizerunku, podobizny, głosu czy też informacji biograficznych Uczestnika.
5.   Uczestnik oświadcza, że Organizator nie jest i nie będzie zobligowany do uiszczenia jakichkolwiek opłat związanych z uprawnieniami opisanymi w niniejszym punkcie.

§ 7. Postanowienia końcowe

1. Wydarzenie ma charakter zamknięty i nie stanowi imprezy masowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych(Dz.U. 2009 nr 62 poz.504);
2. Uczestnik Wydarzenia akceptując niniejszy Regulamin zgadza się na publikację wizerunku widocznego na zdjęciach oraz innych materiałach wideo wykonywanych podczas wydarzenia w Internecie. Uczestnik w formie mailowej dokona wyrażenia zgody na publikację wizerunku.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego;
4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas wydarzenia;
5. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia zarówno na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z wydarzeniem, jak i w obrębie tych obiektów.
6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie serwisu internetowego wydarzenia;
7. Organizator ma prawo do zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 7 dni od dnia ich zamieszczenia na stronie serwisu internetowego wydarzenia, przy czym w odniesieniu do usług będących w toku, zastosowanie ma wersja regulaminu z obowiązująca w chwili składania rezerwacji przez uczestnika;
8. Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w wydarzeniu i obowiązują wszystkich uczestników.

Niniejszy Regulamin, został zatwierdzony przez Prezesa Zarządu Fundacji, Pana Wasyla Jerenowskiego.

Niniejszy regulamin wchodzi w życie od 03 Stycznia 2025 r.